joi, 19 aprilie 2012

Mituri spulberate.

Of Doamne in ce tara traiesc.In ce tara o sa traiasca oare copii mei si nepotii mei...

1.Politia Rutiera Romana

Se face ca odata cu trecerea timpului am ajuns sa urasc "oamenii legii", cu toate ca atunci cand eram copil imi doream sa fiu ca ei si sa fac dreptate tuturor cunoscutilor mei care se aflau la ananghie.Dupa ce v-am povestit de povestea colegului meu tanar sofer, acum o sa detaliez si o sa trag si concluzia care rezulta, la aproape 1 luna de ce acesta a ramas fara permis.

- De mici, in cei 7 ani de acasa am fost indoctrinati, de mici ne-a fost inoculata povestea cu dreptatea, corectitudinea si cinstea.

Total fals politistii nu au fost niciodata in slujba cetatenilor, ci doar a sefilor lor si a intereselor celor din varf, care la treburi mai importante primesc si "ploconul din valize".Asadar, politistii au iarasi plan de amenezi si legea se imparte tot mai discretionar.

2.Abuzuri in familie (Ce face Puterea judecatoreasca)

Pana in momentul de fata, credeam ca doar in "TV" pot sa gasesc mame nemultumite care se plang de abuzurile unor "barbacioi" puternici doar cand dau cu pumnul.Ei bine nu e asa...dupa ce mai cresti, vezi si tragi singur concluziile.

Acum 4 sapt, niste "prieteni de familie" ai carui tata dificil a ramas fara servici, a facut o criza de nervi si pe fondul nemultumirii si-a facut familia "pres".Nu era prima data, insa ma asteptam sa se intample ceva mai ales ca acum politistii au o noua lege modificata si completata pe care o pot aplica. (Legii nr. 217/2003)

http://www.dreptonline.ro/legislatie/legea_prevenirii_violentei_familie.php

Iata ce contine:
  • victima violenţei în familie poate cere instanţei un ordin de protecţie şi de restricţie faţă de agresor;
  • legea prevede că violenţa în familie se poate manifesta prin violenţă verbală, psihologică, fizică, sexuală, socială sau spirituală;
  • victima violenţei în familie are dreptul la respectarea personalităţii, demnităţii şi vieţii sale private, la protecţie specială, la servicii de consiliere, reabilitare, reintegrare, asistenţă medicală gratuită, socială, consiliere şi asistenţă juridică gratuită;
  • victima are dreptul să se adreseze instanţei să solicite ordin de protecţie cu caracter provizoriu, iar instanţa poate să interzică agresorului să rămână sau să se reîntoarcă în locuinţa comună, să-l oblige pe agresor să suporte unele costuri, cum ar fi cheltuieli medicale, de judecată, cele generate de adăpostirea victimei;
  • victima poate să ceară ordin de restricţie care prevede evacuarea agresorului de la domiciliul comun, păstrarea distanţei de minim 200 de metri faţă de persoana vătămată, interzicerea oricărui contact telefonic, corespondenţe. Acest ordin de interdicţie nu poate depăşi 2 ani;
Revenind insa la povestea mea trista, pot sa va comunic sec rezultatul instantei.

- judecatorul nu a dat nici un ordin de restrictie.
- agresorul a ramas in casa, iar o mama cu doi copii mari locuieste pe unde poate (rude, prieteni).

Am cauat pe google despre cazuri de violenta in familie, ordine de restrictie si am gasit.

tpu.ro/familie-relatii/va-implor-ajutati-ma-nu-mai-stiu-ce-sa-fac-azi-iar-a-batut-o-pe-mama-pe-mine-m-a-facut-pentru-prima-oara-in-toate/


In toate institutiile, in care nu bate aerul puternic al criticii opiniei publice, creste coruptia precum o ciuperca nevinovata. (Friedrich Nietzsche)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.