sâmbătă, 21 aprilie 2012

Batrani fericiti

Eu si familia mea de semi-intelectuali suferim dom'le de calvitie.La mine inca nu se manifesta peoplia (cum e mai numita) dar la rudele trecute de 20 ani se simte deja.Asa ca, nu vreau sa ajung la 30 ani un mojic batran, cu chelie, acrit de ceea ce se intampla in tara asta si cu o voce ragusita pentru ca stresul provocat de BAC m-a determinat iarasi sa ma apuc de fumat.Ma pus dracusorul si am inceput sa bag cate o tigara la chefuri, cum obisnuiam uneori inainte.

Ca tot ma tem pe calvitie si de imbatranire vreau sa stiti ca ma gandesc sa ii fac cadou tatei ceva produse calivita , ca tot scriam eu intr-un post ca e proaspat somer...

Viata e grea in tara asta, uitata de Dumnezeu.Ca tot vorbeam de BAC, ma tot gandesc ca multi dintre noi, o sa ajungem sa folosim produse calivita (ca tot despre ele e vorba) iar o parte dintre noi nu o sa ajunga deloc, sa isi permita sa foloseasca asa ceva, pentru ca societatea ne arunca pe majoritatea dintre noi in fata unor provocari crancene.

Ca tot se discuta despre pensionarii amrati, o sa adaug o poza, care sa ne reaminteasca tuturor ca viata e scurta.Va doresc tuturor celor care ma citit sa ajungeti la batranete la fel de fericiti ca batranii din poza de mai jos, cu sa fara produse...


5 comentarii:

  1. produse calivita...batranete.. Incerc sa-mi amintesc ce gandeam la varsta ta.Imi amintesc de un singur lucru, extrem de clar..mi-am promis sa nu devin o incuiata. Sa nu uit niciodata de mine.
    M-am plimbat pe aici..printre scrierile tale.. Da Doamne sa ramai asa. Mi-ar fi placut sa am un copil ca tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc de aprecieri!imi pare rau ca nu am apucat sa citesc atunci in 28 aprilie si va raspund pe moment.

    eh, fiecare om are parti atat bun cat si rele.

    RăspundețiȘtergere
  3. revin. Ce-ar fi, sa te apuci de scris? Ai un stil ce pare relaxat, dar totusi profund. Cuvintele sunt jucause, par boabe arucate , dar spun multe.

    ar fi nasol sa ai doar parti bune sau rele.. Dar totusi cum definesti bun? Rau?

    RăspundețiȘtergere
  4. eh :) vicii/carente de caracter. (un stil de viata dezordonat)

    cam asta am rau.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu cred ca un stil de viata dezordonat este rau..pana la un moment dat. Uneori dezordonat inseamna sa acorzi mai putina atentie unei rutini...dar sa te canalizezi pe ceea ce simti tu la un moment dat ca este important. Dupa ce atingi un apogeu..faci ordine in jur.
    Nu stiu daca intelegi ..filozofia mea..

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.